Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 2 december 2018

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #46

Hallo allemaal,

Tijd voor een nieuwe, te gekke Challenge bij Dutch Doobadoo. ben je er klaar voor?

 
Deze keer gaan we met het kaasplankje 470.713.167 aan de slag.

Dit is mijn voorbeeld geworden.


De basis heb ik overgenomen uit zwart cardstock. Daarna de binnenmaten uit designpapier van Noor! Design. 

Verder heb ik de kaart opgepimpt met diverse Noor! Designmallen en knipvel Bella Lulu. Onderaan dit bericht vind je de artikelen die ik gebruikt heb.

Bovenaan hoort een strikje. Ik heb hiervoor de Dutch Doobadoo Paper Art Scatter Bows gebruikt. Ook handig als je net geen lintje bij de hand hebt of als je het lastig vindt om een mooie strik te maken. Ik heb hem gewoon wit gelaten, maar je kunt hem ook een kleurtje geven als je dat wilt.

Dutch Paper Art Scatter Bows
472.948.017
472.948.017 Laser Paper Art A5 Scatter Bows

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind december 2018 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind december met random de winnaar (we zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag! Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en natuurlijk je altijd leuke reactie.

Tot de volgende keer!

Liefs,

De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

472.948.017 Laser Paper Art A5 Scatter Bows  470.713.167 Card Art Kaasplankje  3000/0009 Bella Lulu Knipvel Gnomes & Uilen

6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel  6002/1048 Happy Holidays Poinsetti  6002/1121 Silent Night Lantaarn

6003/0090 Vintage Flourishes Besjes






  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten