Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 5 november 2018

Schoentje zetten Noor! & Zo

Hallo allemaal,

Oehh spannend..... wij kregen een telefoontje van Sinterklaas. Hij wil dit jaar ook onze winkel bezoeken en wel op zaterdag 1 december!

Iedereen mag bij ons zijn schoen komen zetten tussen zaterdag 17 november en zaterdg 24 november. Maaaaarrrr.... Sint wil ook dat jullie iets voor hem freubelen. Het wordt een speciale uitdaging.

Afbeeldingsresultaat voor facebook groep

Download het speciale patroon van de letter "S'' in onze Noor & Zo Facebook groep en doe mee!

Nu kunnen jullie alvast beginnen met braaf zijn en wie weet zit er dan op zaterdag 1 december hier wel een leuk kadootje in je schoen?
Wie durft?

Afbeelding kan het volgende bevatten: schoenen en tekst

Leuk dat je meedoet met de bloghop. Als je die volgt, kom je, als het goed is net bij Monique vandaan. En dit is dan mijn voorbeeld geworden.


Voor de basis heb ik een papieren tasje genomen. Deze vond ik tussen mijn hobbyspullen en vond hem wel toepasselijk hiervoor. Het designpapier is het prachtige Happy Travel van Noor! Design.

Links onderaan heb ik een nieuwe mal van Dutch Doobadoo geplakt, namelijk de Box Art Giftcard. Hierin past precies een giftcard.  


Ik heb voor deze creatie de Bella Lulu Tag Along erin gestopt. 


De Winterwishes Berkenbomen heb ik op de "S" geplakt. En zie je de leuke schoorsteen? Het is eigenlijk een kerstmal. Maar zoals je ziet is deze ook leuk te gebruiken voor Sint cadeautjes/surprises. Bovenaan achter de "S" heb ik de nieuwe vierkante blauwe mal geplakt. 


En dan links nog de toffe nieuwe randmal, border met swirls.

Wat moet je doen?

Ga op 5 november langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter.

Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor! & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Aanstaande zaterdag 10 november mag ik een demo geven bij Noor! & Zo in Waspik met de nieuwste collectie van Dutch Doobadoo. Natuurlijk neem ik dit tasje ook mee. Kom je ook gezellig langs?

Om verder te hoppen, ga je vanaf hier verder naar


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en natuurlijk voor jullie leuke reacties. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!


Liefs,





De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffend artikel in de webshop.

6011/0593 Paper bloc Happy Travel  6002/1200 Blauw Frame Swirls  6002/1197 Blauw Border met swirls  

6002/1110 Silent Night Kerstman in schoorsteen  3000/0002 Bella Lulu stansmal Tag Along  6002/0928 Winter Wishes Berkenstammen   6002/1197 Blauw Border met swirls

470.713.051 Box Art Giftcard


11 opmerkingen: