Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 12 november 2018

Bloghop Bella Lulu Christmas Party

Hallo allemaal,

Voor winterkaarten is het nu helemaal de tijd. We zijn druk met de Kerst en oook de winter artikelen komen dan voor de dag.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

3000/0023 Bella Lulu Knipvel Christmas Party
Dit leuke knipvel Christmas Party met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Yoy to the World papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **

6011/0561 Paper bloc Joy to the World

Met dit knipvel hebben we weer een superleuke bloghop voor jullie.

Wat moet je doen?

  • Ga op 12 november 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor! & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Monique vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met het superleuke knipvel. En dit is mijn kaart geworden.


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Circkle gebruikt. Echt zo'n tof model dit!

Duth Card Art Circkle
470.713.330
470.713.330 Dutch Card Art Circkle 

Voor het designpapier heb ik niet het bovenstaande papier gebruikt, maar het Noor! Design papier Believe in the Magic. 

6011/0532 Paper bloc Believe in the Magic

Het plaatje uit het knipvel heb ik op de blauwe mal geplakt. Bovenaan de kaart de blauwe randmal die bij de vierkante mal past. Voor de tekst heb ik deze keer gekozen voor de Merry Christmas mal.

Dan links en rechts nog de kerstbomen met hertjes.



Op de voorkanten heb ik nog andere plaatjes uit het knipvel geplakt. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor je leuke reactie. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

3000/0023 Bella Lulu Knipvel Christmas Party    470.713.330 Dutch Card Art Circkle

6011/0532 Paper bloc Believe in the Magic  6002/1197 Blauw Border met swirls  6002/1200 Blauw Frame Swirls

6002/1143 Silent Night Let it snow  6002/1144 Silent Night Kerstboom  6002/1019 Happy Holidays Hertjes


10 opmerkingen: