Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 4 november 2018

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #45

Hallo allemaal,

Deze keer hebben we weer een te gekke challenge voor jullie. Hoe gaaf is het dat je een Dutch Doobadoo mal ook heel anders kan gebruiken!


Het tasje is gemaakt met mal 470.713.307. We zijn erg benieuwd wat jullie ermee gaan maken!

Dit is dan mijn voorbeeld geworden.



Ik ben begonnen door de basis van de mal over te nemen uit Florence Cardstock Raffia. Daarna heb ik de binnenmaat uit designpapier Believe in the Magic van Noor! Design overgenomen. Het stuk dat ik uit het Raffia Cardstock heb overgenomen, heb ik op het bruine designpapier uit Believe in the Magic geplakt en uitgeknipt. Daarna heb ik het groene designpapier erop geplakt.

In het midden heb ik een blauwe Noor! Design mal geplakt die ik uit Florence Cardstock Bear heb gestanst. Hierop heb ik een plaatje uit het Bella Lulu knipvel Winter Wonderland geplakt. 

De tekst linksboven komt uit de Winter Wishes Sterren Cirkel mal. Die heb ik gemat op Florence Cardstock Frog. Uit dit cardstock heb ik ook het hulstblad en de blaadjes uit de poinsettia gehaald.

De Vintage Florishes Tassels heb ik uit het designpapier gestanst. Het handvat heb ik gestanst uit cardstock Raffia en geplakt op designpapier.


Hier nog een foto, genomen vanaf de zijkant.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind november 2018 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind november met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal meedoen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.307 Fold Card Art Window  6011/0532 Paper bloc Believe in the Magic  

2928-002 Florence cardstock raffia  2928-094 Florence cardstock bear

2928-074 Florence cardstock frog  3000/0017 Bella Lulu Knipvel Winter Wonderland  

6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel6002/0361 Blauw 6-punt stencil   6003/0060 Noor! Design Vintage Flourish Hulstbladeren

6003/0089 Vintage Flourishes Tassels  6002/0971 Blauwe mal met klok


Geen opmerkingen:

Een reactie posten