Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 4 maart 2018

Love of my life

Hallo allemaal,

Ook deze maand is er weer zo'n gave collectie uitgekomen van Dutch Doobadoo. Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Swing Card Art Circle.

  
De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock en daarna uitgeknipt/gesneden. Rondom de binnenste cirkel zie je 2 brede randen. Die snijd je eruit. Zo komt de cirkel "los" te liggen.

Dutch Swing Card Art Circle
470.713.322

De binnenste maten op de mal is voor het designpapier. Het designpapier dat ik gebruikt heb, is van Noor Design Love Letters 6011/0525.

Voordat ik het designpapier erop plakte, heb ik eerst nog een randmal tussen het designpapier en cardstock geplakt. De randmal vlinder (Noor Design 6002/0763) heb ik 2 x uitgestanst. Eerst uit wit cardstock en daarna uit designpapier. Nadat ik het uit het witte cardstock heb gestanst, laat ik het papier nog in de mal zitten. De ge-emboste gedeeltes heb ik met zwarte distress inkt zwart gemaakt.

In de middelste cirkel heb ik een stempel van Coosa Creatief geplakt. Deze stempel had ik gewonnen op Facebook in de groep Kaarten Maken. En natuurlijk moet er dan ook een kaart mee gemaakt worden. De stempel heb ik ingekleurd met Brushmarkers. Rondom de stempel heb ik nog wat zwarte parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Zwart.

Dutch Pearl Pen Zwart
870.003.090

Ik vond dat de kaart verder niet veel "versiering" nodig had. Soms is eenvoud ook erg mooi. Ik heb linksonder nog een hartje geplakt. Deze komt uit de Noor! Mixd Up stansmal Steampunk 6002/0990. Het kettinkje heb ik eraf geknipt. Ik had nog een paar rode bloemetjes (Noor! Design Little Happiness) over die ik eerder een keer gestanst had en heb die erop geplakt. In het midden van de bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met de Pearl Pen Wit.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem gerust hoor.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,








Geen opmerkingen:

Een reactie posten