Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 11 maart 2018

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #37

Hallo allemaal,

Elke maand hebben we een Sketch Challenge. Deze keer is het alweer nummer 37. En hij is weer superleuk! Doen jullie weer gezellig mee?


We hebben deze keer voor de Shape Art Ornament gekozen.

Dit is dan mijn kaart geworden met de sketch.


De basis heb ik overgenomen uit kraft, dan wit cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier (Noor! Design Afternoon Tea 6011/0535).

Het plaatje is ook van Noor! Design en vond de parapluutjes (Noor! Design Vintage Flourishes 6003/0084) en de wolkjes (Noor! Design 6002/0199) hier goed bijpassen.

Bij de bloemen (Noor! Design) heb ik ook nog een fiets (Noor! Design Vintage Flourishes) geplakt. 


Als tekst heb ik gekozen voor de Dutch Doobadoo Label Art Everyday NL. Op dit kraft vel vind je diverse labels in verschillende maten/vormen.

Dutch Label Art Everyday NL
474.007.002

En ook de parels mochten deze keer niet ontbreken. Die heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind maart 2018 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je ceatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind maart met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal meedoen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten