Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 14 januari 2018

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Daar ben ik dan eindelijk weer met een kaartje. Vandaag heb ik een kaart voor jullie die ik gemaakt heb voor Jolanda Bergmans voor de opening van haar nieuwe winkel. 


Ik ben begonnen door de Shape Art over te nemen uit kraft papier. Daarna een maatje kleiner uit crème cardstock en daarna nog een maatje kleiner uit designpapier Secret Garden 6011/0531 van Noor! Design. Langs de zijkanten heb ik een randmal van Noor! Design geplakt die ik gestanst heb uit het designpapier.

Linksonder heb ik een bloementoef gemaakt met Noor! Design bloemen en takjes. Op de banner heb ik de tekst gefeliciteerd gestempeld. Onder de stempel heb ik een Noor! Design blauwe randmal 6002/0316 gebruikt die ik ook uit het designpapier heb gestanst. Op de bovenrand van de mal heb ik een randje kant geplakt. Achter de stempel heb ik heb ik een Noor! Design Doilie 6003/1001 geplakt. Ook deze heb ik uit designpapier gestanst.

Dutch Shape Art Label A5
470.713.157


Ik heb me voorgenomen om dit jaar meer te gaan kleuren. Want dit werkt zo ontspannend. Ik heb deze stempel (ook van Noor! Design) met zwarte Stazon gestempeld op Strathmore Coloured Pencil papier. Het inkleuren heb ik gedaan met de Faber Castell Polychromos. En ze kleuren echt zo fijn!

En om de kaart af te maken, heb ik bovenaan nog een strik gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,







2 opmerkingen: