Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 29 januari 2018

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #35

Hallo allemaal,

Deze maand hebben we weer een hele leuke Sketch Challenge op ons Dutch Doobadoo blog. De maand is bijna om, dus het kan nog net haha. 


Ik ben ook met deze sketch aan de slag gegaan en heb er deze kaart mee gemaakt.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit blauw cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier. Deze is van Noor! Design, Vintage Roses.

De kaart heb ik verder opgebouwd volgens de sketch en heb hierbij het plaatje, stempel en de mallen van Noor! Design gebruikt.

Linksonder heb ik een tekst uit een Label Art vel geplakt. Echt zo handig. Kant-en-klare labels van verschillende vormen en met diverse teksten. Even uit het vel drukken en opplakken maar.

Dutch Label Art Woord Labels
474.007.001

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten