Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 16 november 2017

Sterkte!

Hallo allemaal,

Condoleancekaarten, het zijn niet de leukste kaarten om te maken. Maar je hebt ze soms helaas wel nodig. Met de Dutch Doobadoo Mask Art Tree heb je heel snel een condoleancekaart klaar. 


Ik heb eerst een wit cardstock van 15 x 30 cm dubbelgevouwen. Daarop heb ik op de voorkant een zwart cardstock van 14,5 x 14,5 cm geplakt. 

Daarna heb ik de mask op een wit cardstock 14,5 x 14,5 cm gelegd. De mask heb ik vervolgens ingekleurd met 3 kleuren blauw panpastel. 

Dutch Mask Art Tree
470.715.604

Rechtsonder heb ik nog een gras stempeltje van Noor! Design gestempeld en rechtsboven een Sterkte tekst. En die is ook van Noor! Design.

Een rustige condoleance kaart vind ik persoonlijk mooier. Dus links boven en onder heb ik nog wat zwarte parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen. En zo vond ik het wel voldoende.

Dutch Pearl Pen Zwart
870.003.090


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je vragen dan stel hem gerust hoor! 

Bedankt voor je bezoekje op mijn blog en een fijne dag vandaag!

Tot de volgende keer.

Liefs,



2 opmerkingen: