Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 16 juli 2017

Sketch Noor Magazine

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt naar aanleiding van de Sketch uit het nieuwe Noor Magazine.


Het designpapier is van Noor! Design Secret Garden 6011/0531. Het plaatje zat bij de Card Kit van Noor & Zo en heb ik geplakt op de Noor! Design blauwe mal 6002/0699 die ik uit kraft papier heb gestanst. Bij het plaatje vond ik het fototoestelletje 6002/0637 wel leuk bijpassen. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en daarna de ge-emboste gedeeltes beïnkt met distress inkt.

De bloemetjes (Vintage Flourishes 6003/0065 en 6003/0066) heb ik gestanst uit designpapier. In het midden van de bloemetjes heb ik een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit. De parels heb ik ook gebruikt op het bruine strook papier.

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010


Achter de bloemen heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Paper Art bladeren geplakt. Ik vind ze echt superleuk!

Dutch Paper Art Leaves
472.948.049

Onder de bloemen heb ik het Noor! blad 6002/0939 geplakt. En hier bovenop een klein vlindertje uit de Dutch Doobadoo Paper Art Butterfly.

Dutch Paper Art Butterfly
472.948.007

In beide hoeken bovenaan de kaart heb ik nog de Dutch Doobadoo Paper Art Corners gebruikt. 

Dutch Paper Art Corners
472.948.004

Verder heb ik nog onderaan de Noor! Design One of a Kind Alfabetbanner 6002/0799 gebruikt. En rechtsboven de blauwe hoekmal 6002/0792. 

Ik hoop dat je het leuk vindt.

Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten