Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 15 juli 2017

Dutch Doobadoo Mixed Media Challenge #4

Hallo allemaal,

Ook al is het vakantie tijd, bij Dutch Doobadoo gaan de challenges gewoon door. Doe je weer mee?

Het thema is okergeel en mintgroen en Dutch Doobadoo Mask 470.154.018. Gebruik deze ingrediƫnten bij je Mixed Media project.

Dit is dan mijn voorbeeld geworden.


Deze keer heb ik een canvas gemaakt. Ik ben begonnen door het canvast eerst in te smeren met de Dutch Doobadoo Gesso Wit. Ook het kleine vierkante canvasje heb ik ingesmeerd met witte gesso.

Dutch Doobadoo Gesso Wit
870.002.010

Nadat dit opgedroogd was, heb ik een aantal stukjes designpapier (Noor! Design) rechts en linksboven opgeplakt. Daarna heb ik op het canvas stukjes kant linksonder en rechtsboven geplakt en linksmidden nog een stuk kaaslinnen. Op het papier linksboven heb ik de mask erop gelegd en ingesmeerd met de Dutch Doobadoo transparante structuurpasta.

  Dutch Transparante Structuurpasta
870.000.001

Links- en rechtsonder heb ik ook de mask erop gelegd en dit ingesmeerd met structuurpasta. Dit heb ik ook rechtsboven gedaan.

Dutch Doobadoo Structuurpasta
870.000.000

Nadat de structuurpasta opgedroogd was, heb ik alles op kleur gebracht met de Versamagic. Op de kleine canvas heb ik de mask gelegd en ingekleurd met versamagic.

Op het kleine canvasje heb ik de Paper Art Vogelkooi geplakt. Daarvoor heb ik hem eerst zwart gemaakt met de zwarte gesso.

Dutch Doobadoo Gesso Zwart
870.002.090

Dutch Paper Art Vogelkooi
472.948.038

De Dutch Doobadoo Greyboard Art tekst Hello Sunshine heb ik ook gekleurd met de Versamagic. 

Dutch Greyboard Art Hello Sunshine
492.002.001

Dit Greyboard is echt zo gaaf om te gebruiken bij Mixed Media. Het is dikker dan gewoon papier. Naast deze tekst hebben we ook nog de superleuke huisjes die ik onderaan het canvas heb geplakt. De 2 buitenste huisjes heb ik eerst op de Versamark gedrukt en daarna okergele embossingpoeder erover heen gestrooid. Dit heb ik weer verhit met de heattool. Het middelste huisje is gekleurd met de versamagic.

Dutch Greyboard Art Huisjes
492.006.001

Ook hebben we de Greyboard Art Knopen. Die heb ik alleen gekleurd met de versamagic.

Dutch Greyboard Art Knopen
492.002.003

Ook leuk om te gebruiken op een canvas zijn de Cardboard Art artikelen. Ik heb nu de Cardboard Art Harten gebruikt en gekleurd met de versamagic. Het hartje dat je ziet bij de Greyboard knopen heb ik eerst op de Versamark gedrukt, okergele embossingpoeder erover gestrooid en dit verhit met de heattool.

Cardboard Art Hart
472.309.003

Bovenaan heb ik achter de witte bloem de nieuwe Paper Art Bladeren geplakt. Het leuke aan dit vel is, dat er zowel grote bladeren op te vinden zijn als hele kleintjes. Die heb ik ook eerst op de versamark gelegd, embossingpoeder erover gestrooid en daarna verhit met de heattool.

Dutch Paper Art Bladeren
472.948.049

Verder heb ik nog Noor! Design mallen gebruikt zoals: de Vintage Flourishes auto en scharnieren. Het kleine vlindertje en de gears mal. Die heb ik gedeeltelijk achter het kleine canvasje geplakt.

Nog wat parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit en klaar is mijn canvas.

Je kunt meedoen met onze challenge tot 15 augustus 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Mixed Media groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen half augustus met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Mixed Media Challenge. Heel veel succes!

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten