Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 18 juli 2017

Bedankt!!

Hallo allemaal,

De laatste schoolweek is aangebroken. En dus ook tijd om de juffen te bedanken voor hun tijd en inzet. Want het zijn toch echte kanjers hoor! Deze keer heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Box Art 2 gemaakt. Dit is een superleuk doosje waar je een kleinigheidje in kan stoppen.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de voor- en achterkant uit het designpapier van Noor! Design Carpe Diem 6011/0518. Het plaatje heb ik geplakt op de blauwe Noor! Designmal 6002/0416. En tussen het plaatje en de mal een stukje ribbelkarton. Op het ribbelkarton heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art vlinder geplakt. En daarboven en onder de kleine bloemetjes uit de Noor! Design 6002/0774 Little Happines bloemen. In de bloemetjes heb ik weer pareltjes gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

Met de Noor! Design One of a Kind Alfabetbanner 6002/0799 heb ik de tekst Bedankt gemaakt. 

Dutch Box Art 2
470.713.040


Dutch Paper Art Vlinder
472.948.007




En nog een doosje voor de andere juf. De opbouw is hetzelfde als die hierboven. Alleen een ander kleurtje uit hetzelfde designpapier. Achter de bloem heb ik de nieuwe Paper Art Bladeren geplakt. En om het een beetje zomers te laten lijken, heb ik het lieve zonnebrilletje van Noor! Design 6002/0175 bij de bloemen geplakt. Ook hierop weer parels gemaakt met de Pearl Pen Wit. Het plaatje heb ik hier geplakt op de Noor! Design blauwe mal 6002/0356.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010'

Dutch Paper Art Bladeren
472.948.049



Hier heb ik ze nog een keer allebei naast elkaar. Nu alleen nog vullen en dan kunnen ze gegeven worden. 

Nu maar hopen dat de juffen het leuk vinden. En ik hoop ook dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag, en heb je vakantie, dan een hele fijne vakantie!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten