Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 26 april 2016

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

Hallo allemaal,

We hebben allemaal we eens een verjaardagskaart nodig. En hoe leuk is het dan om deze zelf te maken. Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Window gebruikt die eind deze week in de winkel zal liggen.


De basis heb ik overgenomen uit kraft papier. Daarna de binnenmaten uit designpapier. Deze komt uit het Noor Design paper bloc Afternoon Tea. De binnenkant van de buitenste flappen heb ik ook beplakt met designpapier. Helaas ben ik vergeten een foto hiervan te maken. De kaart is al opgestuurd, dus kan hem helaas ook niet meer maken.

Aan de binnenkant heb ik een plaatje geplakt uit het Paper & Pictures bloc Afternoon Tea. Die heb ik weer geplakt op een vierkante blauwe Noor Design mal.


Hier zie je ook iets beter de banner met daarop de verjaardagstekst. Ik vind het super dat er ook Nederlandse teksten zijn. 


Hier kun je nog net het vorkje zien die ik er ook bijgeplakt heb. Helaas is het lepeltje niet zichtbaar. Pfff echt niet handig van mij dus om hem helemaal opengeklapt te fotograferen. Sorry.... 

Bovenaan heb ik in het midden nog de theepotten randmal uit wit cardstock gestanst en tussen designpapier en cardstock geplakt.


Aan de linkerzijde heb ik nog die superleuke borders van Dutch Doobadoo geplakt. En bloemetjes horen er gewoon bij. Onder de bloemen heb ik eerst een swirl geplakt. Daar bovenop de kraft bladeren van Dutch Doobadoo en dan de blommekes erop.


Aan de rechterkant ook nog een borderrandje van Dutch Doobadoo. Die plak ik tussen het designpapier en het kraft papier. Bij een jarige horen uiteraard ballonnen. Deze zijn van Dutch Doobadoo. Van deze cardboard Art ballonnen kun je het witte papiertje eraf halen en dan komt het ribbelkarton tevoorschijn. Leuk effect hè.

Onderaan nog een theepot en theekopje geplakt.


Dit was dan mijn verjaardagskaart. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij dat artikel in de webshop.

PRE-ORDER 1 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Window  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Balloons    Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Leaves 2 Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Rand met kopjes/the  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Theelepel + vorkje  

Noor! Design - Paper bloc - Paper & Pictures - Afternoon Tea  Noor! Design - Paper Bloc 15 x 15cm - Afternoon Tea  Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st)  Noor! Design - Clearstamp - Banner teksten  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage borders - Swirl


Noor! Design -  Vintage Flourishes - Theepot  

2 opmerkingen:

  1. Prachtige Monique! Heel veel mooie details en kleuren.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique
    Kwam toevallig op je blog via Hobby Vison. Even rond gaan neuzen en heb alle jou mooie creaties bewondert.
    Er zijn prachtige projecten bij.
    Ook maar meteen volger geworden.
    Groetjes Maria. http://kreatiefhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen