Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 23 april 2016

Hiep....Hiep.....Hoera

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Frames 4 die volgende week in de winkel ligt.


Voor de basis heb ik dus de nieuwe shape art gebruikt. Echt een superleuk model weer.


Ik had snel een verjaardagskaartje nodig. Toevallig zag ik op facebook een nieuwe sketch challenge van Noor! Design langskomen. Dus 1 + 1 = 2 hihi. Lekker makkelijk. Papier uitzoeken en snijden en plakken maar. Niet na hoeven te denken waar ik e.e.a. zal plakken.


Natuurlijk heb ik ook Dutch Doobadoo artikelen gebruikt. Onderaan in de hoeken van de shape art heb ik de Paper Art Swirls geplakt


Daarboven zie je de Cardboard Art pijl. Hiervan heb ik het witte papiertje eraf gehaald en dan komt het ribbelkarton tevoorschijn. Onder de pijl heb ik nog een doodle randje gestempeld. Wat een leuk effect geeft dit toch. 


Bij de bloemen heb ik nog een blaadje uit het vel Kraft Art bladeren gebruikt.

Verder zijn alle mallen en stempel die ik gebruikt heb van Noor! Design. Het designpapier is van Maja Design. 


Dan nog even de kaart uit de zon gefotografeerd. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren. Voor de sketch verwijs ik je naar de Noor! Design Sketch Challenge op facebook. Daar staat de tekening van de sketch. En ik moet zeggen dat ik hem erg gaaf vindt!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten