Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 20 maart 2016

Wishing you a hoppy day

Hallo allemaal,

Nog een weekje en dan is het alweer Pasen. Dus heb ik vandaag voor jullie dit paasei gemaakt. De paaseitjes moeten jullie er maar even bijdenken...... die zijn namelijk al op hihi


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Paasei gebruikt. Wat een leuk model is dit toch weer. Het designpapier is van Noor! Design.


De Magnolia heb ik ingekleurd met de Faber Castell Polychromos potloden. Van mijn verjaardagsgeld heb ik bij HobbyVision een set gekocht met 120 potloden. En ik moet zeggen, wat ben ik er blij mee! Ze kleuren echt superfijn!! Ik heb gekleurd op Tekenpapier van Schut, 225 gram. Ik had dit papier toch nog in huis voor de sennelier. En heb dit gewoon even hierop geprobeerd. Het is geen superglad papier, maar ik vond het heel fijn kleuren. De kleuren pakten erg goed hierop.



Dit is de set met de kleurtjes. Vaak had ik net de kleur niet, maar hiermee heb ik dat probleem niet :). 


Bij Dutch Doobadoo hebben we de leuke Paper Art Paaseieren. Op het vel zijn ze wit, maar ik heb ze een kleurtje gegeven met de potloden. Achter het paasei heb ik nog 2 bloem Noor mallen uit de Vintage Flourishes serie geplakt.


Aan de bovenkant heb ik nog wat bloemen geplakt. Hieronder nog de Swirl mal van Noor Design. Op het kleine labeltje heb ik nog een Paastekst gestempeld. Zowel het labeltje als de tekst zijn van Noor! Design

Midden onder de bloem heb ik nog een klein Paper Art paaseitje geplakt. Ook deze heb ik gekleurd met de potloden.


En zo heb je met deze Dutch Doobadoo Card Art Paasei mal een leuk Paascadeautje. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en wens je nog een hele fijne dag. En natuurlijk wil ik je bedanken voor de leuke reacties.

Liefs,


1 opmerking: