Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 15 september 2015

Bloghop Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo, is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaal product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze bloghop hebben we gekozen voor de Card Art Present. De gave Card Art vorm is lekker groot, dus kun je er veel op kwijt. Ook komt er een label uit waar je een leuke tekst op kwijt kunt.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties, hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen. Dus doe gezellig mee!



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 t/m 18 september 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.


Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Vanuit de prachtige creatie van Jenine, ben je nu bij mij beland. En dit is mijn creatie geworden met de Card Art Present.


Zoals je ziet, heb ik gekozen voor de herfst. Want ja daar lijkt het buiten nu wel op hihi.


Ik ben begonnen met de envelop. Deze heb ik uit crèmekleurig cardstock geknipt. De randjes gerild, omgevouwen en geplakt. Op de mal staat ook een binnenmaat voor het designpapier. Het designpapier is van Noor! Design Autumn Paperbloc. En kijk eens hoe lief dit plaatje is. Ook deze is van Noor! Design en komt van het blokje Paper & Picture Autumn.



Achter het plaatje heb ik een Noor! Design doily geplakt. En bij de herfst horen natuurlijk spinnenwebben. Deze komt, net als de spin rechts op het plaatje, van de Dutch Doobadoo Spider Art. Achter het plaatje nog een stukje ribbelkarton geplakt.



Aan de linkerkant heb ik de paddestoelenrand van Noor! Design geplakt. Die heb ik uit 3 kleuren (rood, wit en groen) cardstock gestanst. En daarachter het o zo leuke boompje uit de Dutch Doobadoo Kraft Art Animals.


Daarna ben ik aan de slag gegaan met de label. Deze heb ik uit Kraft papier geknipt. Het binnenste gedeelte heb ik overgenomen uit crèmekleurig papicolor.

En hier ook natuurlijk de diertjes uit de Kraft Art Animals. Linksonder de konijntjes, het gras bij de paddestoelen en het eikeltje en paddestoeltje op de strik.

Verder zijn de mallen en stempel die ik gebruikt heb allemaal van Noor! Design. Ook het groene papier komt uit hetzelfde paper bloc als die van de envelop.


Op de strik (aan de onderkant van de bloem) heb ik nog deze leuke Kraft Art blaadjes geplakt. De andere blaadjes zijn van Noor! Design. 


Op de label heb ik het binnenste gedeelte uit crème kleurig papicolor geknipt. Hierop heb ik de Mask  Art Leaves gelegd. Die heb ik weer ingekleurd met PanPastel. Ik heb hiervoor verschillende kleurtjes gebruikt. 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust! 

En dan nu hop, hop, naar de prachtige creatie van Joyce.

Ik wil jullie alvast bedanken voor de altijd zo leuke reacties. Ik lees ze met plezier! 

Dan wens ik je nog veel bloghop plezier en tot de volgende keer!

Liefs,






16 opmerkingen:

  1. Erg mooi, heerlijk in de herfst sferen!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Monique wat ben je heerlijk bezig geweest met deze geweldig mooie mal ... Een toppie herfstkaartje in geweldig prachtige kleurtjes.
    Wat heb jij ook een geweldig mooie achtergrond gemaakt met de mask stencil ! De gebruikte materialen zijn allemaal zo schitterend gecombineerd ... ik heb hier genoten bij jou hoor ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie met de herfstkleuren....
    De paddenstoeltjes zijn ook heel mooi in combi mooie materialen heb je gebruikt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke herfstcreatie leuke kleuren heb je gebruikt
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke vrolijke kaart. Mooie tekst stempel.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf herfstpakje heb je ervan gemaakt! Mooie kleuren!
    Groetjes,
    GerJAnne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creatie zeg! Je kunt alle kanten op met de cadeaumal zie ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte topper deze mal zo leuk ook om te zien hoe jullie er allemaal weer iets moois mee maken
    Ik hop weer even verder gezellig.
    Liefs en Creatiefs Van Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautful card with lovely details!
    Hugs, Barbaar GR

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch dit ook dit weer. Mooie warme herfstkleuren en dan die uitstraling met dat leuke plaatje erbij. Super hoor.
    Groetjes Joe

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer super leuk en wat gaaf het spinnenweb en spinnetje !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende creatie Moniquestions. Mooi gedaan ook 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een prachtige herfstcreatie met al die mooie details,
    Super gedaan!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi!! Ook de achtergrond is super gelukt.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zeg, ook spannend wat de volgende weer gemaakt heeft. Heel mooi uitgevoerd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen