Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 15 juni 2015

Bloghop/Uitgelicht Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze keer de Card Art Vogelkooi. Leuk als decoratie, kado of om te verwerken op je kaart. Tekenen en knippen is zo gemaakt.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen. Dus doe gezellig mee.



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 t/m 18 juni 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.



Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Als je deze volgt, kom je net bij de prachtige creatie van Jenine vandaan. En dit is dan mijn creatie geworden met de vogelkooi.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Boek gebruikt. Het grootste formaat uit kraftpapier en de rest uit designpapier. Het designpapier is van Kaiserkraft. 

De Dutch Doobadoo Card Art Vogelkooi heb ik eerst overgenomen en uitgeknipt uit wit cardstock. Daarna op de versamark gedrukt en vintage embossingpoeder erover gestrooid. Dit verhit met de heattool. Daarna heb ik dit nog een keer herhaald (versamark, embossingpoeder en heattool).

Ik heb de vogelkooimal enkel gebruikt. Dus niet dubbel. De vogelkooi heb ik een beetje schuin op de kaart geplakt. En daarna de kaart verder versierd met diverse mallen. 

Ik wil je alvast bedanken voor de altijd leuke reacties. En dan nu hop, hop verder naar Christa om te zien wat voor prachtige creatie zij gemaakt heeft.

Ik wens je nog een hele fijne dag en natuurlijk veel plezier met het hoppen!

Liefs,


23 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, erg mooi bewerkt de DDBD mal. Erg mooi geheel!
    De kleuren zijn prachtig en leuke mallen gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty van een creatie Monuique, zeer gave mal en heel erg mooie kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dit is gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook heel erg mooi gemaakt .toppie.

    groetjes martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk om zo deze mal anders te gebruiken!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi !!! En wat een mooie kleuren combi !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het boek is een fantastische mal, jammer alleen dat het vogelkooitje een erg ondergeschikte rol heeft gekregen in deze overigens zéér mooie creatie. De indruk wordt gegeven dat het hier om een voorbeeld van de boekmal gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien hoe verschillend jullie het vogelhuisje verwerken dit is ook erg leuk bedacht.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooooi hoor! Weer heel anders maar deze kaart is ook supergaaf! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook hier komt de mal weer heel goed tot zijn recht. Wat een leuke ideeën
    krijg ik van jullie. Ben er heel erg blij mee, en ga nu weer naar de volgende.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om de vogelkooimal te combineren met een andere mal van DDBD!
    Het is een hele andere kaart dan degene die ik met het hoppen al voorbij heb zien komen.
    Ik vind het een mooi geheel ook qua kleuren.
    Creatieve groet, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. summer, sand , sun and a cocktail this are things i remember when i see your creation! great!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was dit wel de bedoeling, de anderen hebben die mooie grote mal gebruikt, (het is zo leuk om te zien wat jullie allemaal met deze grote mal gemaakt hebben) niet dat hier iets mis mee is want dit kleine vogelkooitje doet het ook altijd leuk erbij alleen die is van Joy, je kaart ziet er fantastisch uit, leuk afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sorry, dit had ik niet goed gezien, ik kon het ook niet begrijpen dat je de Dutch Doobadoomal niet gebruikt had, de blikvanger was het kleine kooitje van Joy maar de grote van Dutch Doobadoo was erachter verstopt, sorry hoor voor mijn reactie, je kaart is leuk geworden en deze mal heb je op een leuke manier verwerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi ik zie alleen de kleine vogelkooi goed de grote valt weg op de foto
    maar de kaart is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi geworden! Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kaart is prachtig moest al op zoek naar de grote kooi. Hij past perfect op deze kaart.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart ...is een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk idee om zo een kaart te versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart en ik lees in de reacties hier boven dat ik niet de enige ben die even goed moest kijken voor de vogelkooi.
    Heel mooi gedaan en erg leuk versierd.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi,en zo leuk om te zien dat er door iedereen zo iets anders word gemaakt.
    Is een groot compliment waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. love how you added detail to the birdcage with embossing paste! Stunning project!

    BeantwoordenVerwijderen