Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 27 april 2015

SOL Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

We zijn inmiddels al een paar dagen verder, maar wat was het weer leuk afgelopen vrijdag met de SOL. En ook het project was weer supergaaf bedacht door Raffaela.

Dit is dan mijn SOL creatie geworden.


De buitenkant. Het designpapier is van Fabscraps Starfish.




De binnenkant. En natuurlijk moest ik de nieuwe viewmaster van Noor! Design gebruiken. Hij is zo gaaf. De digi heb ik ingekleurd met PanPastel.




En natuurlijk hoort de paper art Nautical er ook bij!




Ik hoop dat je het leuk vindt. De beschrijving van de SOL komt binnenkort op ons Dutch Doobadoo blog.

En natuurlijk wil ik je nog bedanken voor de leuke reacties op de vorige kaarten.

Dan wens ik je nog een hele fijne koningsdag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten