Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 21 november 2014

Love

Halo allemaal,

Deze keer heb ik het Dutch Doobadoo MDF hobbelpaard weer opgepimpt. En nu met heel veel Dutch Doobadoo producten. Zo zie je maar dat je ook zonder een stansapparaat ook leuke creaties kunt maken.


Allereerst heb ik het paard wit gemaakt met gesso. Daarna de masks erop gelegd en ingesmeerd met de Dutch Doobadoo structuurpasta. Deze heb ik eerst op kleur gemaakt met verf van de Action (kleur mauve). Ik heb er niet zoveel verf toegevoegd, anders wordt de pasta te dun en lekt het onder het mask door.




Om de hals heb ik de leuke Dutch Doobadoo label gestrikt. Op de staart paper art blaadjes, paper art hart en onder de bloem de leuke Kraft art gear van Dutch Doobadoo. Deze heb ik ook gebruikt voor het oogje. En daarop een pareltje geplakt.


Wat zijn die puzzelstukjes van Doobadoo toch leuk! Ik heb de randjes wat bruiner gemaakt en hier boven op de kraft blaadjes en nog een paper art hartje.


Tot slot heb ik op de ronding onderaan ook nog een mask gelegd. Hier boven op de leuke cardboard art hobbelpaardjes. Ik heb hiervan het bovenste laagje eraf gehaald en zo komt het ribbelkarton tevoorschijn.  De hobbelpaardjes heb ik ook nog even iets bruiner gemaakt en een paper art buttons erop geplakt.

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Ook wil ik je bedanken voor je reactie. En wat een leuke reacties allemaal op de bloghop!, Superrrr en bedankt iedereen!!

Ik wens je nog een fijne dag en veel freubelplezier. Want daar is het nu toch wel echt weer voor hahaha. 

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te koop in de Noor! Design webshop







Geen opmerkingen:

Een reactie posten