Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 20 november 2014

Liefs - xXx

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer op het HobbyVision blog een nieuwe challenge. Deze keer is de opdracht: gebruik de kleuren van het plaatje. Nou, dat is niet moeilijk. Het zijn wel één van mijn favoriete kleuren: rose, wit en bruin.

En dit is mijn creatie geworden. 


Voor de basis heb ik de vierkante Shape Art 470.713.100 gebruikt. Eerst heb ik het Joy Kraft papier dubbelgevouwen en daarna de mal erop gelegd. Het vouwen heb ik met de Scorpal gedaan. Zo krijg je een mooie vouw. De bovenkant van de mal heb ik iets boven de vouw gelegd, zodat je een dubbele kaart hebt na het uitknippen.


Het designpapier is van Pion. Deze is echt heel gaaf, mooie kleuren ook. Het designpapier heb ik aan de binnenkant gebruikt en op de luikjes. 


De Card Art window heb ik ook op het kraftpapier gelegd, omgetrokken en uitgeknipt. De raampjes zijn uitgesneden met een mesje. En wist je dat je met de Paper Art borders 472.948.020 hele leuke gordijntjes kunt maken? Bij de luikjes heb ik een Noor!Design randmal tussen het designpapier en kraftpapier geplakt. Ook deze is uit het Pion Designpapier. Op de hoekjes van de luikjes heb ik de Paper Art swirls 472.948.004 geplakt. Deze maand zijn die leuke Cardboard Art stenen 478.007.014 uitgekomen. Voorzichtig een paar steentjes uit het vel halen en opplakken maar.  Alle randen zijn bruin gemaakt met Distress Inkt Vintage Photo. 


De stempel is van Craft Emotions en heb deze gestempeld met Archival Inkt, kleur Plum. Achter de tekststempel een stukje kant geplakt.


Onderaan het raam heb wat curly moss geplakt. Daarin dat leuke hart van Noor! Design en de leuke witte Paper Art bloemetjes 472.948.021 geplakt. En natuurlijk mocht ook het Paper Art hartje 472.948.001 niet ontbreken.



Een ander hartje uit hetzelfde A5 vel heb ik boven het raam gebruikt. Daarbij nog diverse bladeren van Noor! Design en het Kraft paper Art blad 479.002.008.


Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je hiermee een beetje heb kunnen inspireren. En natuurlijk hoop ik dat je ook meedoet met deze leuke challenge. 

Ik wens je nog een hele fijne dag en heb je vragen? Stel ze gerust hoor!

Liefs,



4 opmerkingen:

  1. Wow Monique wat heb je een leuke en gave kaart gemaakt zeg.Zit hier met me mond wijd open voor de computer je kaart te bewonderen.Het lijkt me een hele uitdaging om deze kaart te maken,sla hem gelijk even op.

    Alles wat je erop gebruikt hebt,in een woord schitterend gewoon!Het is gewoon een topper!!!

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je kaart echt supergaaf zo mooi geworden ..Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen