Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 22 oktober 2014

Droom

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag hebben we een DT-dag gehad van Dutch Doobadoo bij Pronty in Waalwijk. Een dag met een gouden randje, heb genoten!! 

's Morgens hadden we eerst ontvangst met koffie/thee en een Bosche bol en daarna een rondleiding door de fabriek. Het was echt indrukwekkend om te zien hoe de Dutch Doobadoo produkten gemaakt werden. 

's Middags na de heerlijke lunch, kregen we een workshop van Marianne. Wat had ze een gave workshop bedacht! We mochten met de nieuwe MDF huisjes 5 luik 460.440.100  aan de gang. En wat zijn ze gaaf!! Er zijn zoveel mogelijkheden mee.

Dit is mijn  creatie geworden:


Eerst heb ik de huisjes wit gemaakt met witte gesso. Daarna de huisjes en de kleinste maat Dutch Doobadoo kerstboom 460.440.090  beplakt met het nieuwste Maja Design papier A gift for you.

Bovenop het dak en aan de randen van de kerstboom heb ik https://www.hobbyvision.nl/detail/1148417/craftemotions-foamball-clay-luchtdrogende-kle.htm gedrukt. Je kunt dit zo uit het potje gebruiken zonder lijm, echt ideaal! 


Deze tekst is van een Dutch Doobadoo tekstlabel art 474.007.002 . Ze zijn zooo leuk en handig. Gewoon kant-en-klare tekstlabels!


Op het Dutch Doobadoo Paper Art Bankje 479.002.006  heb ik sneeuw gesmeerd met Viva 3D schnee wit.
Deze heb ik ook op de Dutch Doobadoo paper Art Kraft Fences 479.002.007 gesmeerd.


Op 1 november komen ook de nieuwe Dutch Doobadoo Softboard Art Loose Bricks 478.007.014 uit. Zulke leuke steentjes die je zo op kunt plakken. Ook heel makkelijk uit het vel te halen. Ik heb de randjes nog iets bruiner gemaakt met distress inkt.

Ook heb ik nog op de muur een Dutch Doobadoo Paper Art ijskristal 472.948.003 geplakt met een grijs plakparel in het midden.

De mallen zijn van Noor! Design. De stempel heb ik ingekleurd met PanPastel. De kerstversiering en de lampjes komen bij de Action vandaan.

Ik heb ook nog 2 foto's gemaakt met de lampjes aan.




Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren. Een reactie vind ik altijd erg leuk en lees ze met heel veel plezier. Alvast bedankt voor je reactie.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond/dag. En heb je vragen, stel ze gerust!

Liefs,
Monique

3 opmerkingen:


  1. Wat ontzettend schitterend gemaakt,
    heel wowwww en heel gaaf ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kerstcreatie. Super gemaakt en met de lichtjes er bij wordt het helemaal af'.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!!!! Mooie decoratie voor kerst!!! Prachtig geheel hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen