Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 20 oktober 2014

Candy Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

Deze keer ben ik er niet met een kaart, maar met een onwijs gave candy van Dutch Doobadoo. Op onze Dutch Doobadoo Facebook pagina worden deze MDF huisjes verloot. Zijn ze niet gaaf! Er zijn zoveel mogelijkheden met deze huisjes.


Ga naar de candy op onze fb pagina, wordt liker en wie weet win je deze geweldige huisjes.

Deel het bericht, wordt liker van onze Facebook Pagina en laat een reactie achter onder die post.

Dus ik zou zeggen..... doe allemaal mee! 

Liefs,
Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten