Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 7 mei 2014

Pillowbox

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik de Card Art Pillowbox 470.713.006 van Dutch Doobadoo gemaakt. Zo leuk om te gebruiken als cadeauverpakking. Het designpapier is van Graphic 45. 

De middelste cirkel heb ik uit het nieuwe Dutch Doobadoo Imitatie Leather Turquoise 456.070.312 geknipt. Hierboven op heb ik de Mask Stencil (ook DD) Sun 470.715.026 gelegd en daarna ingesmeerd met lichtblauwe modelliercreme van Viva. Hieronder uit creme papier de bloemenrand uitgeknipt. Deze bloemenrand en cirkel zitten als mal in de mal van de Pillowbox. En onder de blauwe cirkel met bloemenrand heb ik de ronde vlindermal van Noor!Design geplakt. Deze is eerst uitgestanst uit kraftpapier.

Net voordat ik de pillowbox ging dichtplakken, heb ik eerst de vlinderrandmal van Noor!Design er tussen geplakt.

Linksonder heb ik nog bloemetjes gemaakt uit een mal van MFT. Achter de bloemen een blaadjesmal van Noor!Design. Onderaan de rand heb ik de paper art Borders 472.948.020 van Dutch Doobadoo geplakt. En tot slot nog een Label Art Everyday UK 474.007.003  rechtsboven geplakt.






Ik hoop dat jullie de pillowbox leuk vinden en zou het ook superleuk vinden als je een reactie achterlaat. Ik lees ze ook met veel plezier!

Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,
Monique

4 opmerkingen: