Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 20 mei 2014

Challenge

Hallo allemaal,

Het is weer de 20e en dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij HobbyVision. Het thema deze keer is vlinders. Hoe leuk is dat!!

Ik heb gekozen om wat te doen met de nieuwe Mask Art vlinder 470.715.500 van Dutch Doobadoo die deze maand is uitgekomen. Ik heb hem gelegd op het designpapier van Maja Design, omgetrokken met potlood en ingesmeerd met Viva modelliercreme parelmoer. Hierna voorzichtig de stencil eraf gehaald en de modelleercreme laten drogen. Daarna de vlinder uitgeknipt. Nadat ik de vlinder uitgeknipt had, heb ik vleugels nog even omgekruld met een potlood.

Als basis heb ik witte Bazill Cardstock gebruikt. Het designpapier is nog een oudje van Maja Design.

Achter de vlinder heb ik nog een witte rand Paper Art border 472.948.020 van Dutch Doobadoo geplakt. Deze is ook nieuw uitgekomen deze maand en ik vind ze zelf echt te gek. Er zitten verschillende borderrandjes in een vel.

En natuurlijk mocht de Label Art 474.007.002 niet ontbreken.

Bovenaan de kaart heb ik de vlinderrand van Noor! Design gebruikt.



Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en dat ik jullie heb kunnen inspireren hiermee. Ik wens jullie nog een fijne dag en geniet van het prachtige weer.

En natuurlijk hoop ik ook dat jullie gezellig meedoen met de challenge en ben heel benieuwd naar jullie creaties!

Liefs,
Monique

1 opmerking:

  1. Jeeeeeee wat is ie gaaf geworden Monique!
    Wat een leuke techniek heb je gebruikt, en het eindresultaat is werkelijk een plaatje! Super bedacht en uitgewerkt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen