Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 29 april 2014

Happy birthday

Hallo allemaal,

De kinderen hebben vakantie. Dus dat betekent even geen tijdstress 's-ochtends. Heerlijk is dat. De kinderen zijn nu even naar het voetbalveld, dus moeders kan even achter de computer haha. 

Vorige week was een collega jarig en heb ik een kaartje voor haar gemaakt. Als basis heb ik de shape art mal 470.713.107 Het design papier is van Noor! design. Net als de randmal die ik links van het stempelafdrukje heb geplakt. Hierover heb ik nog een kantje geplakt. Achter de stempel heb ik de ronde blauwe cirkelmal van Noor! Design gebruikt. De stempel heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. 

Achter de bloemen heb ik de paper art blaadjes 472.948.002 geplakt. Verder nog de paper art vlinders 472.948.007 gebruikt. Links onder heb ik nog een stukje softboard 478.007.001 geplakt. Deze heb ik eerst bewerkt met Versamark en daarna embossingpoeder erover gestrooid. Dit weer verhit met de heattool.



Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en een reactie vind ik altijd super en ook superleuk om te lezen. Ik wens jullie een hele fijne dag en wie vakantie heeft een prettige vakantie!

Enne..... doen jullie mee met de SOLvrijdag 2 mei a.s. van Dutch Doobadoo in de facebookgroep van DD https://www.facebook.com/groups/dutchdoobadoo/ Meer informatie over wat je nodig hebt, kun je vinden op ons blog: http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/2014/04/we-gaan-sollen.html 

Liefs,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk he, even geen gestress heel herkenbaar!! Zag je kaart al op FB voorbij komen, maar hier ook nog even zeggen wat voor'n toppertje het is! Super mooie combi!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf weer Monique!!! Prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen