Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 12 juni 2022

Papa......mijn held

Hallo allemaal,

Aanstaande zondag is het vaderdag. En daar moest ik natuurlijk een kaartje voor maken. 

Voor de basis heb ik de Shape Art gebruikt die in de Crafty Kit Gentlemen zet. De grootste maat van de Shape Art heb ik uit wit cardstock overgenomen, een maatje kleiner uit zwart cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier. Het designpapier zit ook in deze Crafty Kit.

Dutch Crafty Kit - Gentlemen
472.100.008

472.100.008 Crafty Kit - Gentlemen

 

Nieuw deze maand is de superleuke Card Art Mama en Papa. En hoe leuk kun je deze mallen ook gebruiken voor bijvoorbeeld vader- en moederdag. Voor deze vaderdagkaart moest ik natuurlijk de papa mal gebruiken. Net als bij de Shape Art heb ik ook deze uit wit en zwart cardstock overgenomen en het designpapier uit de Crafty Kit. De letters heb ik iets verhoogd met 3d foam. Helaas kun je dat niet zo goed zien op de foto.

Dutch Card Art Mama en Papa
470.784.130

470.784.130 Card Art Mama en Papa

Onder de papa mal heb de Card Art Snor geplakt. Ook deze heb ik overgenomen uit zwart cardstock en gemat met het designpapier uit de Crafty Kit. De tekstjes, snor en paraplu zitten ook in deze Crafty Kit. En dat ik ook het leuke van deze Crafty Kits. Hierin zit alles om een leuke kaart mee te maken. Alleen het cardstock zit er natuurlijk niet bij.




Deze Magnolia Edwin heb ik gekleurd met Copics. 



Dan nog een keer het hele kaartje. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten