Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 10 juni 2022

Baby op komst

Hallo allemaal,

Een collega is zwanger en voor haar moest er natuurlijk een kaartje worden gemaakt. Omdat ze zelf best een stoer persoon is, vond ik dat het niet zo`n superzoete kaart moest worden. 

Voor de basis heb ik de Card Art Slimline Stars gebruikt. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna een maatje kleiner uit zwart cardstock. Met het zwarte cardstock wilde ik de kaart minder zoet maken. Daarna heb ik nog een kleinere maat overgenomen uit paars cardstock en designpapier Bella Lulu Beschuit met muisjes.

Dutch Card Art Slimline Stars
470.784.060

470.784.060 Card Art Slimline Stars

De wolkjes zijn van Carlijn Design.



 De plaatjes op de sterren en de tekst komen ook uit het Bella Lulu designpapier  Beschuit met muisjes. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten