Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 5 juli 2021

Carpe Diem

 Hallo allemaal,

Heb je de varkentjes van onze nieuwe Slimline Kit al gespot? Wat zijn ze toch leuk hè! Ik ben ermee aan de slag gegaan en heb er deze slimeline pocketkaart mee gemaakt.



Voor de basis heb ik de nieuwe Mask Art Slimline Patchwork gebruikt. Ik ben begonnen door basis over te nemen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaat uit designpapier. Omdat ik er een pocket kaart van wilde maken, heb ik van de binnenmaten 1 helft overgenomen uit cardstock. De vlakken heb ik uitgeknipt. Dan blijven alleen de smalle lijnen over. Daarna heb ik dezelfde helft nog een keer overgenomen uit designpapier. Alleen heb ik nu de vlakken niet uitgeknipt. Vervolgens heb ik het cardstock en het designpapier op elkaar geplakt. Daarna 3d foam tape langs de 2 zijkanten en onderkant geplakt en dit weer op de basis geplakt. De bovenkant blijft open voor het inschuiven van de tags.

Mask Art Slimline Patchwork
470.715.827

470.715.827 Mask Art Slimline Patchwork


Op de onderkant heb ik de palmbomen van ECD geplakt. En voor dat ik het wist, lag dit varkentje in de hangmat haha. en geef hem eens ongelijk. De stempel Carpe Diem is een oudere stempel van Noor! Design. 

Stansset Palm Trees ECD
1540

1540 Stansset Palm Trees



In de pocket heb ik 2 labels gestopt. Die heb ik gemaakt van de Marianne Design Tag mal. Op de labels heb ik nog weer een gedeelte van de Mask Art Slimline Patchwork geplakt die ik heb overgenomen uit cardstock. Op elke tag nog weer een varkentje geplakt. Deze en het designpapier komen uit de Slimline Kit Varkens. Echt zo'n toffe set!

Slimline Kit Varkens
473.005.011

473.005.011 Slimline Kit Varkens

Big Tag Marianne Design
CR1551

CR1551 Big tag


Hier nog een keer de kaart met de losse tags. In het uitdrukvel van de varkentjes zitten ook vlindertjes en bloemetjes die je uit kunt knippen. Ik heb een vlindertje in het bovenste vlak boven het varkentje geplakt. Om de labels nog een beetje op te pimpen, heb ik er nog een stukje grasrand op geplakt. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten