Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 19 september 2020

Het is koud buiten....

  Hallo allemaal,


Het nieuwe kerst designpapier Warm & Cozy is zo mooi. Ik heb er nog maar een kerstkaart mee gemaakt. 


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Kattenbel Set gebruikt die eind volgende week in de winkel zal liggen. Deze heb ik uit blauw cardstock overgenomen. Daarna de binnenmaten uit het designpapier Warm & Cozy.

Paper Bloc Warm & Cozy
6011/0655

6011/0655 Paper bloc Warm & Cozy

Dutch Card Art Kattenbel Set
470.713.814

470.713.814 Card Art Kattenbel set



De set van Dutch Doobadoo bestaat uit 2 delen. Deze heb ik iets over elkaar geplakt. In het midden heb ik de prachtige blauwe mal Ovaal Royal geplakt. 

Blauwe mal Ovaal Royal
6002/1455

6002/1455 Snij-embosstencil - Noor - Ovaal Royal



Hoe tof zijn toch deze hertjes! Ik werk graag met 3D foam op een kaart om diepte te creëren. Ook deze hertjes heb ik met 3d foam opgeplakt.

Silent Night Hertjes
6002/1508

6002/1508  Silent Night Hertjes


En natuurlijk mogen op een kerstkaart de poinsettia´s niet ontbreken.

Silent Night Poinsettia
6002/1493

6002/1493  Silent Night Poinsettia


Nieuw zijn deze superleuke kerstbomen. Op de gedeeltes die bij het stansen los komen, heb ik sneeuw op gemaakt. Voor de kerstboom heb ik de leuke gnome uit het Bella Lulu knipvel Cozy Gnomes. Ook de tekst binnen in de blauwe mal, komt uit dit knipvel.

Silent Night Kerstboom
6002/1507

6002/1507  Silent Night Kerstboom

Bella Lulu Knipvel Cozy Gnomes
3000/0066

3000/0066 Bella Lulu Knipvel  Cozy Gnomes

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten