Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 10 januari 2023

LOVE

Hallo allemaal,

Hoe leuk is het om een Valentijnskaartje te sturen of er zelf één ontvangen. Met de nieuwe Valentijnscollectie van Dutch Doobadoo is het superleuk om er één te maken. Voor deze kaart heb ik de Dutch Doobadoo Fold Art Square gebruikt.


Ik ben begonnen door de mal (buitenste rand) over te nemen uit zwart cardstock. Ook de kleinste cirkel heb ik overgenomen en uitgesneden. Daarna heb ik de binnenmaat overgenomen uit het designpapier Bella Lulu Ik ook van jou. Één van de vellen designpapier stonden deze gnomes en de tekst love. Omdat ik ook de gnomes en de tekst love erbij wil uitknippen, heb ik de voorkant van de mal op de goede kant van het designpapier gelegd. (normaal neem ik de mal over op de achterkant van het designpapier). Bij de cirkel (de buitenste cirkelrand) heb ik geen lijn over de mutsjes overgenomen, maar alleen de lijn tussen de mutsen. Ook bij de tekst love heb ik de lijn van de mal niet overgenomen over de tekst. Bij het uitknippen heb ik de tekst love geheel uitgeknipt en ook de mutsen van de gnomes heb ik helemaal uitgeknipt. Daarna heb ik het designpapier op het zwarte cardstock geplakt.

Dutch Fold Art Square
470.784.198

Fold art square


Uit het designpapier heb ik de binnenmaat overgenomen, uitgeknipt en opgeplakt. Het beertje zit ook in het designpapier. Aan de bovenkant heb ik een kleine banner geplakt van Creative CraftLab. Die heb ik gestanst uit rood designpapier en zwart cardstock.


De binnenmaat van de mal van de rechterzijde heb ik overgenomen uit designpapier. Vervolgens heb ik verschillende cirkels van Creative CraftLab uit zwart en wit cardstock en uit designpapier gestanst. Dit heb ik in het midden geplakt. In het midden nog de nieuwe hartjesrand van Creative CraftLab en de tekst Love, ook van Creative CraftLab. De gnome zit ook bij het designpapier.



Op de voorkant heb ik nog een paar zwarte parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen zwart. Rechtsboven heb ik nog de hartjes geplakt die ook bij de cirkelstans love zitten.

Dutch Pearl Pen Zwart
870.003.090
parelpen zwart


Dan nog een keer de hele binnenkant. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Naast Dutch Doobadoo heb ik nog de volgende artikelen gebruikt:
- Stansmal Essentials Circle Love CCL-ES-CD469
- Stansmal Essentials Cirkels CCL-ES-CD415
- Stansmal Essentials Striped Banners CCL-ES-CD390
- Bella Lulu Designpapier Ik ook van jou 3004/0027

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten