Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 7 september 2022

Zomer

 Hallo allemaal,

Het is meteorologisch gezien al herfst, maar zo te zien heeft de zomer er nog geen zin in om te stoppen haha. Wat een temperaturen hebben we nu nog begin september, dus daar moeten we nog maar even van genieten. Al mag van mij de herfst ook wel beginnen haha. Maar over de zomer gesproken, wat een toffe Crafty Kit is er toch uitgekomen bij Dutch Doobadoo. En met deze temperaturen moest ik natuurlijk hiermee aan de slag. 


In de Crafty Kit Potje Zomer zit naast diverse vellen designpapier en een stansvel, ook nog een shape art met de tekst zomer erin. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock en daarna de binnenmaat uit het designpapier. Nadat ik het designpapier op het witte cardstock had geplakt, vond ik het wat bleekjes eruit zien. Dus om wat meer contrast te krijgen heb ik dit weer op groene cardstock geplakt en uitgeknipt. 

Crafty Kit Potje Zomer
473.005.029

473.005.029 Crafty Kit Potje Zon


De tekst Zomer heb ik overgenomen uit kraft papier, daarna de letters uit wit cardstock  en designpapier. Achter de tekst heb ik de zonnebloemen uit het stansvel geplakt. En het zonnetje is van ECD.



 In de kar van ECD (nr.1909 (Hay Ride) past precies de zonnebloemen uit het stansvel die in deze Crafty Kit zit. En natuurlijk mogen ook nu de parels niet ontbreken. Deze heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit


En hoe schattig zijn toch de gnooms uit het stansvel, ik vind ze zo lief! Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten