Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 13 september 2021

Party Animal

 Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de toffe Slimline Kit Zebra. Het blijft gewoon leuk om Slimline kaarten te maken. En hiervoor zijn de Slimline kits gewoon erg handig. Superleuk designpapier in slimline formaat en 2 uitdrukvellen erbij om je kaart op te pimpen.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Slimline Cirkels gebruikt.  

Dutch Card Art Slimline Cirkels
470.713.855

470.713.855 Card Art Slimline Cirkels




Bij het designpapier zitten ook 2 uitdrukvellen met superschattige zebraatjes. De zebraatjes heb ik uit de cirkels laten piepen. En een safarihoedje mag natuurlijk niet ontbreken. Dit hoedje komt uit de Elizabeth Craft Designs Safari-Accessoires 1620.

Slimline Kit Zebra
473.005.016

473.005.016 Slimline Kit - Zebra
 


In het midden van de kaart heb ik de Elizabeth Craft Designs Tent 1669 geplakt. Deze heb ik uit het designpapier van de Slimline kit gestanst. In de opening van de tent ligt nog een zebra heerlijk te slapen. Op de zebra heb ik een bril geplakt die ook uit de Safari accessoires ECD 1620 komt. De tekst is ook van ECD (CS126). Boven de tent heb ik nog de Jungle bladeren van ECD 1623 geplakt. 



Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten