Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 28 augustus 2021

Bloghop Dutch Doobadoo nieuwe collectie augustus 2021

 Hallo allemaal,

Een leuke zomerse collectie deze keer en ook wat nieuwe Dutch Doobadoo album mallen. Ben je klaar voor de nieuwe artikelen?

Met het team zijn we met deze toffe collectie aan de slag gegaan en hebben weer een superleuke bloghop voor jullie gemaakt. 

  • Ga van 28 augustus t/m 30 augustus langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ik ben aan de slag gegaan met de prachtige Card Art Tag en heb er dit voorbeeld mee gemaakt.

De basis en de binnenmaten heb ik overgenomen uit designpapier van Maja Design. Binnenin de mal zit ook een ovaal. Ook deze heb ik uit het designpapier van Maja Design gehaald. 

Dutch Card Art Tag
470.784.022

470.784.022 Card Art Tag


De tekst is van Marianne Design. De kaart was voor iemand die het nu erg moeilijk heeft en ik vond deze tekst heel toepasselijk hiervoor. Op de tekst heb ik nog een paar pareltjes gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit. Ik ben echt fan van de Pearl Pen en gebruik hem regelmatig. Het geeft zulk leuk effect en je kunt ze net zo groot of klein maken als je wilt. Ook onder- en bovenaan de kaart heb ik nog wat pareltjes gemaakt.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit


De stempel is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Copics. De boomstam is een mal van Magnolia.



De bloemen en de takjes zijn van ECD. Om de kaart af te maken, heb ik nog een lintje door het gaatje bovenaan de kaart gehaald.

ECD The Paper Flower Collection Flowers 5
1841

1841 ECD The Paper Flower Collection Florals 5

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar

CORRY

Dan wens ik je nog een fijne dag en veel plezier met het hoppen. Tot de volgende keer!

Liefs,



5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de inspiratie! De tag mal staat hoog op mijn verlanglijstje. Een erg leuke en veelzijdige mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met deze nieuwe leuke mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag heb je gemaakt....en je hebt ook prachtig papier gebruikt....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maken jullie leuke dingen met de nieuwe release. Groetjes Romania

    BeantwoordenVerwijderen