Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 28 juni 2021

Hup Holland, Hup.......

 Hallo allemaal,

De flamingo heeft ze nog zo aangemoedigd...... maar helaas.....het heeft niet geholpen. "We" zijn gisteren uitgeschakeld bij het EK. Ondanks dat Nederland niet meer meedoet, wil ik jullie toch dit voetbalkaartje laten zien. 



Voor de basis heb ik de nieuwe Mask Art Slimline Bow gebruikt. Echt een superleuke Slimline mal weer. De grootste maat heb ik overgenomen uit zwart cardstock en de binnenmaten uit het designpapier Kick It.

Dutch mask Art Slimline Bow
470.715.828

470.715.828 Mask Art Slimline Bow



Het designpapier is hetzelfde papier als uit de Crafty Kit van vorig jaar. Alleen is deze nu op A4 formaat en dus ook heel geschikt voor de grotere mallen. Op 2 vlakken heb ik een stukje visnet geplakt zodat het een beetje op een goal leek.

Dutch Designpapier A4 - Kick It
473.05.012

473.005.012 Dutch designpapier A4 - Kick It


En hoe leuk is toch de Build Up Art Flamingo! Ik heb deze uit wit glad cardstock overgenomen en op kleur gebracht met distress inkt roze en geel. De voetbalschoenen zijn van Crealies. Ze zijn alleen een ietsiepietsie te groot haha. Ook de losse voetballen zijn van crealies.

Build Up Flamingo
470.713.880

470.713.880 Build Up Art Flamingo

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten