Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 22 december 2020

Bloghop Dutch Doobadoo extra collectie

 Hallo allemaal,

Alweer de laatste collectie van dit bijzondere jaar. En een knaller om mee af te sluiten!



Met het designteam zijn we hiermee aan de slag gegaan en we hebben er een superleuke bloghop mee gemaakt. Hop je gezellig mee?
 

  • Ga van 22 t/m 24 december langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
 Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met één van de artikelen, en wel met de Card Art Present. Ik heb er gelijk nog maar een kerstkaart van gemaakt.


De basis heb ik overgenomen uit zwart cardstock. Daarna de binnenmaten uit designpapier uit de Crafty Kit Christmas Mood 473.005.001. Ook de pinquin en de kadootjes komen uit deze set. Over de lijntjes tussen vlakken heb ik eerst zwart lint geplakt en daarna een smaller mintgroen lint.

Dutch Card Art Present
470.713.839

470.713.839 Card Art Present


Lansgs het lint heb ik de sterrenrand van Noor! Design geplakt.

Noor! Design stans Star Border
6002/1494

6002/1494 Noor! Design Stans Star Border


Op de kruising van de linten heb ik de vierkante mallen van Noor! Design geplakt. Ook de boom en poinsettia zijn van Noor! Design.

Silent Night Poinsettia
6002/1493

6002/1493  Silent Night Poinsettia


En uiteraard mogen op een kerstkaart de hertjes niet ontbreken. Ook deze zijn van Noor! Design.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Om verder te hoppen, ga je vanaf hier verder naar 


Dan wens ik je nog een hele fijne dag en natuurlijk ook alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2021!

Liefs,





5 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden Monique. Veel spulletjes gebruikt en die allemaal mooi bij elkaar gematched. Supers.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is ook heel mooi, ga dit model steeds leuker vinden
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie combi gemaakt en ik vind het gewoon chique geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart,lijkt net een cadeautje,en zulke leuke details,deze mal wordt ook een onmisbare

    BeantwoordenVerwijderen