Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 22 augustus 2020

Witte vlokken dansen ....

 Hallo allemaal,

Nog even en dan is het, voordat je het weet, alweer Kerst. Om toch enige kerststress te voorkomen, ben ik alvast met de kerstkaarten begonnen. En met de laatste collectie van Noor! is het gewoon een feestje om deze te maken!


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Evelyn gebruikt. Deze heb ik overgenomen uit 3 kleuren cardstock en het prachtige designpapier Paper Bloc First Snowfall. In het midden heb ik nog een stuk groen cardstock met designpapier geplakt. Ik heb deze met 3D foam geplakt zodat je wat diepte in je kaart krijgt.

Paper Bloc First Snowfall
6011/0659

6011/0659 Paper bloc First Snowfall

In het midden heb ik de blauwe Ribbon Doily geplakt. De matmal heb ik uit rood cardstock gestanst en de doily zelf uit designpapier. Door de gaatjes heb ik rood lint gestrokken. Dan zit er nog een ronde stansmal bij voor de cirkel midden in de mal. Die heb ik uit wit cardstock gestanst. 

Blauw Ribbon Doily
6002/1528

6002/1528 Blauw Ribbon Doily

In het designpapier zitten ook 2 vellen met superleuke bingokaartjes. Ik heb er 3 achter de doily geplakt. De doily heb ik met 3D foam opgeplakt zodat ik makkelijker de kaartjes erachter kon plakken. Ook voor de diepte vind ik het mooier dat de doily wat hoger ligt op de kaart. De randen van de bingokaartjes heb ik eerst bruin gemaakt met Vintage Photo en daarna de randjes bewerkt met een distresser.


En hoe leuk is toch de auto! Natuurlijk mocht hij ook nu niet ontbreken. 

Nordic Driving Home
6002/1505

6002/1505 Nordic Driving Home

 

En wat is een kerstkaart zonder poinsettia´s?? We hebben bij Noor! weer prachtige poinsettia's, Dus die moest ik natuurlijk ook gebruiken. Ik heb ze uit rood, groen en wit cardstock gestanst.


En bij een kerstkaart hoort natuurlijk ook een leuke kerstwens. Ik vond deze superleuk en ook een keer wat anders dan de standaard teksten. Deze tekst komt uit de Clear stempelset Silent Night.

Clear Stempel Silent Night
6410/0537

6410/0537 Clear Stempel Silent Night

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,





1 opmerking: