Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 2 augustus 2020

Bloghop nieuwe collectie Noor! Design

Hallo allemaal,

Vanwege corona was onze nieuwe collectie vertraagd, maar gelukkig daar is hij dan eindelijk! En hij was het wachten meer dan waard hoor, wat een toffe collectie!!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Onze handjes jeukten natuurlijk weer om hiermee aan de slag te gaan. Om jullie te inspireren, hebben we een toffe bloghop voor jullie.
  

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?

  • Hop op 2 augustus langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten, kom je weer terug op het Noor! Design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt meegedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design. 

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren.

Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Als het goed is, kom je net bij Nicollette vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met deze toffe collectie. Dit is mijn voorbeeld geworden.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Fold Art Schommel gebruikt. Deze mal neem je 2x over uit cardstock en dan plak je de linker- en rechterzijde op elkaar vast. De ovaal heb ik ook uit de achterkant gehaald in plaats van hem dicht te laten. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock en de binnenmaten uit het designpapier Silver Bells.

Fold Art Schommel
470.713.805
470.713.805 Fold Art Schommel


Border Stans Star
6002/1494
6002/1494 Noor! Design Stans Star Border

Bovenaan in het middelste vlak heb ik zowel aan de achterkant als de voorkant de toffe Border Stans Star geplakt. Na het embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en met de nieuwe kleur distress inkt Speckled Egg de ge-emboste gedeeltes op kleur gebracht.

In de ovaal aan de achterkant heb ik een aantal kerstboompjes geplakt. Ook deze komen uit de nieuwe collectie.

Nordic Christmas Trees
6002/1506
6002/1506 Nordic Christmas Trees

Aan de voorkant heb ik in het midden van de ovaal (bij de vouw) een touwtje geplakt. Hier heb ik de auto met kerstboom op geplakt. Oh ik ben echt fan van deze auto. Je kunt hem naast de kerstkaarten ook voor andere doeleinden gebruiken zoals bijvoorbeeld mannenkaarten, trouwkaarten. Bovenaan het touwtje zie je de prachtige poinsettia die eigenlijk niet in je basis kerstmallen mag ontbreken. 

Nordic Driving Home
6002/1505
6002/1505 Nordic Driving Home


Op de linkerkant heb ik het superleuke raampje geplakt met onderaan de prachtige embellishments die in het designpapier zitten. In deze mal zitten ook nog malletjes om in het raam te zetten. Echt zoo leuk!

Silent Night Window
6002/1504
6002/1504 Silent Night Window


Op de rechterkant heb ik alleen bovenaan een paar poinsettia's geplakt. Meer had deze kant niet nodig vond ik. 

Silent Night Poinsettia
6002/1493
6002/1493  Silent Night Poinsettia

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie. Ik lees ze altijd met plezier.

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 


Dan wens ik je nog een hele fijne dag en nog veel plezier met het hoppen.

Liefs,




17 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, even heel wat anders.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer prachtig....
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tafereeltje en ik zat alleen maar van: o die boom is leuk! O die auto is gaaf! o die sterrenrand! haha kortom, een leuke collectie1
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met alle nieuwe mallen etc. erop verwekt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerst creatie met dat mooie papier! Leuk tafereel! Super hoe je alles mooi gecombineerd hebt.
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Om het Silent knight papier zo te verwerken, prachtig

    Groetjes, Juliet Voesten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie creatie en het papier heeft prachtige kleiren.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi zo de kerst auto in de midden raampje er bij heel gaaf zo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je prachtige stansen gebruikt voor je mooie creaties. Zoveel moois op te zien.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal te gek deze, prachtig. Zeker de combinatie met het sterrendesign papier en de sterren rand een geslaagde combo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze kaart is prachtig geworden. Zoveel dingetjes die samen de kaart helemaal af maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een schitterende creatie gemaakt met de fantastische gave nieuwe producten!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie ik zie een hoop inspiratie voor een kaart
    Wat een gezelligheid

    BeantwoordenVerwijderen