Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 28 juli 2020

You & Me.....Friends

Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een klein mini albumpje gemaakt. Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Fold Art Mini Album Set gebruikt.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier Lavender Garden.

Op de voorkant heb ik de blauwe mal Rond Ovaal geplakt. Het onderste gedeelte van de mal heb ik eraf gesneden zodat het precies op de onderkant paste. Bij deze mal zit ook nog een klein bijpassend ornamentje. Die heb ik uit donkerpaarse cardstock gestanst en op de bovenkant van de mal geplakt.

Blauwe mal Ovaal Royal
602/1455
6002/1455 Snij-embosstencil - Noor - Ovaal Royal

Op de onderkant van de mal heb ik de tekst Friends geplakt. Deze komt uit de Little Happiness Friends set. In deze set zit ook de tekst You & Me. Weet je wat zo leuk is? Je hebt gelijk bij deze set 2 mallen om de tekst te matten. 

Little Happiness Friends
6002/1487
6002/1487 Little Happiness  Friends


Aan de linkerkant heb ik de superleuke poort geplakt. 

Blauwe mal Poort
6002/1499
6002/1499 Blauw Poort



Je hebt ze ook al aan de voorkant gezien. Achter het hekje heb ik de Little Happiness Lavendel geplakt. Ik heb ze uit wit en paars cardstock gestanst. Na het embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en het ge-emboste gedeelte gekleurd met paarse versamark.

Little Happiness Lavendel
6002/1427
6002/1427 Little Happiness  Lavendel

Bovenaan zie je nog een ornamentje die ik ook op de voorkant heb geplakt. Hierbovenop heb ik bloemetjes geplakt. Die heb ik gemaakt met de Vintage Flourishes Meeldraden. Als je er een paar op elkaar plakt, heb je zo ook leuke bloemetjes. Ook de bloemetjes op de rechtsboven op de blauwe mal heb ik zo gemaakt.

Vintage Flourishes Meeldraden
6003/0096

Snijmal Noor - Vintage Flourishes Meeldraden | Hobbidee-Breda

Op de rechterbladzijde heb ik de blauwe mal Ovaal Rechthoek geplakt. In het midden van deze mal zitten losse ovalen mallen met een stikrandje. De grootste heb ik gebruikt voor de stempel. De Magnolia stempel heb ik ingekleurd met copics.

Blauwe mal Ovaal Rechthoek
6002/1503
Noor! Design Mei | Noor & Zo

Rechts achter de mal heb ik nog 2 cirkels uit designpapier gestanst. Ik heb hiervoor de middelste mal  gebruikt uit de Streetwear Circle.

Streetwear Circle
6002/1497
6002/1497 Snij-embosstansmal Streetwear Circle


Op de linkerbladzijde heb ik weer lavendel bloemen geplakt. Daarnaast heb ik de blauwe border Viktoria geplakt. 

Blauwe border Viktoria
6002/1491
6002/1491 Snij-embosstansmal Border Viktoria

Op de rechterkant heb ik de helft van de bijpassende blauwe mal Vierkant Viktoria geplakt.

Blauwe mal Vierkant Viktoria
6002/1492
6002/1492 Snij-embosstansmal Vierkant Viktoria


Aan de linkerkant heb ik de mal nog een keer voor de helft overgenomen en dit met 3 zijdes vastgeplakt zodat je een envelop krijgt. Daarna heb ik de mal nog een keer overgenomen,en hiervan een label gemaakt. Gelijk bij de eerste ronde hoek heb ik het papier afgesneden. Hierop ook weer designpapier geplakt. Een gaatje gemaakt en een lintje erdoor gehaald. 


De andere helft van de vierkante mal heb ik aan de andere kant geplakt. Op de rechterkant heb ik de superleuke blauwe mal Spring geplakt. Voor het contrast heb ik de tekst uit wit cardstock gestanst. De bloemetjes heb ik uit wit cardstock gestanst en met 2 kleurtjes paarse versamark op kleur gebracht.

Blauwe mal Spring
6002/1510
6002/1510 Blauw Spring


Dan zijn we alweer bij de achterkant aangekomen. Hierop heb ik alleen designpapier geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten