Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 27 juli 2020

Silver Bells

Hallo allemaal,

Het is zomer en we hebben nu heerlijk vakantie. Maar voordat je het weet is het alweer Kerst. Daarom ben ik aan de slag gegaan met het nieuwe Scr@p Stencil Box en heb er een kerstdoosje van gemaakt.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier Scr@p Design Paper Silver Bells. Wat een prachtig designpapier met zulke mooie kleuren. Op 1 vel zit een mooie rand en die past precies op de rand van de deksel.  

Scr@p Stencil Box
6005/0003
6005/0003 Scr@p Stencil - Box


In het prachtige designpapier zit ook een knipvel met diverse afbeeldingen. Deze heb ik uitgeknipt en op het doosje geplakt.

Scr@p Design Paper Silver Bells
6011/0564
6011/0654 SCR@P Design Paper Silver Bells


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten