Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 10 november 2019

Friends make the world beautiful....

Hallo allemaal,

Heb je de nieuwe card art Canvas Shoe gezien? Wat is ie leuk hè! Ik ben ermee aan de slag gegaan en heb er deze mannenkaart mee gemaakt.


De basis heb ik overgenomen uit blauw cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier (Noor Design), kraft en wit cardstock. 

Dutch Doobadoo Card Art Canvas Shoe
470.713.750
470.713.750 Card Art Canvas shoe

In de ster heb ik met een witte gelpen streepjes gemaakt. Het plaatje komt uit een Bella Lulu knipvel. Op de punt van de schoen heb ik met de Dutch Doobadoo Pearl Pen witte pareltjes gemaakt.

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010
870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


1 opmerking: