Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 7 november 2019

Bloghop Dutch Doobadoo - Sint Collectie

Hallo allemaal,

Bij Sinterklaas hoort natuurlijk ook een leuke Dutch Doobadoo Collectie. Dus hebben we deze gave tussencollectie voor jullie.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Stuk voor stuk laten wij met het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien en de vele leuke mogelijkheden hiermee.
  
Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 7 november t/m 9 november 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de blogbop volgt. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met de superleuke Sint Collectie, en wel met de Card Art Zak. Dit is mijn voorbeeld geworden.


Voor de basis heb ik dus de Card Art Zak gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit kraft papier. Dit heb ik 2 x  gedaan. Want ik heb er een doosje tussen gemaakt. Je kunt de zak gewoon helemaal heel laten. Maar dat heb ik nu niet gedaan. Ik heb de bovenkant van de onderkant losgeknipt (langs de middelste lijn van de 3 lijnen). Op de achterkant aan de onderkant (van het bovenste gedeelte) heb ik 3d foam tape geplakt en dit weer iets over de bovenkant van de onderkant van de zak geplakt. Zo krijg je een beetje een 3d effect.

Card Art Zak
470.713.754
470.713.754 Card Art Zak



De cadeautjes bovenin de zak komen uit de Mask Art Labels en kado's. Ook het envelopje met de label komen uit deze mask. Op de strikjes heb ik een pareltje gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

Mask Art Labels en Kado's
470.715.813
470.715.813 Mask Art Labels en Kado's

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010
870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit


Hier zie je een stukje van het doosje wat ik er tussen heb geplakt. Achter de envelop heb ik nog de leuke muzieksleutel van Noor! Design uit de Little Happiness collectie (6002/1332) erbij geplakt. Die is ook erg leuk om te gebruiken voor een sinterklaas creatie. De schoen komt uit een oude stempelset van Noor! Design en heb ik ingekleurd met copics.


"Zie de maan schijnt door de bomen" ..... de eerste zin uit een bekend sinterklaasliedje. Die mocht natuurlijk niet ontbreken op deze zak van Sinterklaas. Deze tekst komt uit de Dutch Doobadoo Paper Art  Sinterklaas. Enne...... wist je dat je de huisjes uit deze paper art ook heel leuk kunt gebruiken voor de kerstkaartjes? 

Dutch Doobadoo Paper Art Sinterklaas
472.950.005
472.950.005 Laser Paper Art A5 Sinterklaas

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Om de bloghop te volgen, ga je vanaf hier verder naar


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en veel plezier met het hoppen!

Liefs,





20 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig, ook deze is weer heel leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijg spontaan zin in sinterklaas door deze vrolijke kaart! Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook super leuk gemaakt. Duidelijke uitleg. Als je deze blogs ziet krijg je gewoon zin om zelf aan de slag te gaan! Erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook zo leuk. Krijg nou al zin om het te vieren op mijn werk met de kinderen. Eerst gaan we allemaal een mooie zak versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal anders weer, maar net zo mooi! Leuk idee ook van het doosje er tussenin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zag hem op Facebook al voorbij komen. wat een mega goede creatie. zo leuk die cadeautjes die uit de zak steken en je tekst past er prima bij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook al z`n leuke zak van sint en piet. ik vindt hem super. maar kan niet wachten om ook deze mal te kunnen gebruiken super

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart zeg. Met het leuke ruitjes papier. Krijg er al zin inπŸ˜ƒ Bedankt voor de goede uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zak vind ik ook erg gaaf zeg!
    Krijg nu al zin in de sinterklaas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind deze ook erg gezellig met de rode tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook al zo leuk! Mooie combi qua kleuren 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  12. grappig die zak, en dan een doosje ertussen maken ....... bijzonder leuk idee en een leuke creatie geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zie de maan schijnt door de bomen.
    Een mooie kaart om bij weg te dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een mooie creatie geweldig idee van het doosje er tussen😍
    Bedankt voord de duidelijke uitleg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd leuk om een bloghop te doen en om te zien dat er met dezelfde mal zoveel verschillende creaties te maken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze zak van Sinterklaas is mooi.
    Wat een mooie mal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook jouw zak met cadeautjes is super leuk, geweldig al die leuke Sinterklaas items van DDD.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen