Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 25 april 2019

Droom met je ogen open

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een Loaded envelop kaart voor jullie. Het model van de kaart kan je bestellen via een online workshop. Ik vind dit zo'n tof model, dus heb deze ook gemaakt.


** klik {HIER} om deze online workshop te bestellen **

(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze workshop is als volgt:
- opbouw loaded kaart
- gratis patroon met uitleg
- labels maken met de Vaessen pons
- insteek maken met de Tonic scallop cirkelstanden

Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?

- onbeperkt toegang tot alle Online Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen
- tips & tricks
- uitgebreide productinfo

** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **


All Inclusive Abonnement

Voor het designpapier heb ik gekozen voor het prachtige Bride & Groom van Noor! Design.

Paper Bride & Groom
6011/0608
6011/0608 Paper Bride & Groom

Voor de labels heb ik de Noor! Design Scr@p Stencil Labels & Tags gebruikt. Deze is echt zo handig! Je neemt de buitenlijn van een tag over op cardstock en de binnenmaat neem je over uit designpapier of andere kleur cardstock.

Scr@p Stencil Label & Tags
6002/0881
6002/0881 Scr@p Stencil - Labels & Tags


Het blauwe hart van Noor heb ik ook als een label gebruikt en in de onderste envelop gestopt. De tekst op het hart komt uit het Bella Lulu knipvel Pocket Love.


Voor deze heb ik de 2grootste maten van de middelste cirkels van de blauwe kantrand cirkel gebruikt. Daaromheen heb ik de blauwe randmal Easter geplakt. Hierop heb ik de leuke Little Happiness duif met takje geplakt.


In het midden heb ik de blauwe vierkant frame gebruikt. En in het midden de tekst Mr. & Mrs. Deze blauwe mal heb ik er los ingestopt, maar je kan hem natuurlijk ook vast plakken. Op de mal heb ik nog vlindertjes geplakt. Deze heb ik gemaakt met de Vaessen Pons vlinders.

Blauw Frame Vierkant
6002/1258
6002/1258 Blauw Frame vierkant

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

KAA001 Online Workshop Loaded Babykaart All Inclusive Abonnement

6011/0608 Paper Bride & Groom 6002/0881 Scr@p Stencil - Labels & Tags   

6002/1250 Blauw Hart   6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel  6002/1285 Blauw Border Easter

6002/1258 Blauw Frame vierkant   6002/1257 Noor! randstans barok  3000/0031 Bella Lulu Knipvel Pocket Love


6002/1315 Little Happiness Pigeon  2137-042 Vaessen Creative ponsen vlinders  


301002-1003 Vaessen Creative satijnlint dubbel 6mm - 10m wit  6002/1082 Floral Flourishes Rib Flowers  870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

470.713.156 Shape Art Flag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten