Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 26 oktober 2018

Coffee is a Hug in a Mug

Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe Dutch Doobadoo collectie al gespot in de pré-order? Wat is hij toch weer gaaf hè. Ik mocht er alvast mee aan de slag en heb deze koffiekan gemaakt. Een superleuk model voor een echte koffieliefhebber.


De basis heb ik overgenomen uit Florence Cardstock Hazelnut . Daarna heb ik de grootste binnenmaat overgenomen uit wit cardstock en daarna de rest uit het designpapier Hug in a Mug van Noor! Design.

470.713.695 Dutch Card Art Coffee pot



Bij een koffiekan horen natuurlijk koffiebekers. Dit is een stansmal van Noor! Design, de Vintage Flourishes Coffee Cup

6003/0085 Vintage Flourishes Coffeecup

Ik heb ze gestanst uit Florence Cardstock Hazelnut en Peanut en wit cardstock.


In het midden heb ik de mooie blauwe kantrand cirkel mal geplakt. Daar binnenin de tekst die komt uit de stempelset Coffee - Hug in a Mug.


6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

Links heb ik nog wat bloemen geplakt. En daarachter zie je het takje Heart Leaves die ik uit cardstock Peanut gestanst heb.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en dan wens ik je nog een hele fijne dag!

Tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.695 Dutch Card Art Coffee pot6011/0543 Paper bloc Hug in a Mug   

6003/0085 Vintage Flourishes Coffeecup  6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel  6410/0474 Stempel Set Coffee - Hug in a mug

6002/0940 Heart Leaves  2928-088 Florence cardstock peanut

2928-093 Florence cardstock hazelnut

Geen opmerkingen:

Een reactie posten