Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 17 augustus 2018

Een Goed Beter Best Nieuw Jaar

Hallo allemaal,

Ik vind de Bella Lulu Gnomes met Uilen echt zooo gaaf! En dan vooral in combinatie met het designpapier Silent Night. De kleuren zijn zo mooi! Dus ik moest er gewoon weer mee aan de slag hihi. En dit kerstkaartje is het resultaat geworden. 


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Bookmark 2 gebruikt. Die heb ik uit wit, zwart en designpapier geknipt.

470.713.165 Dutch Doobadoo Shape Art Bookmark 2

Daarbovenop heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Kandelaar geplakt. Die heb ik uit zwart cardstock geknipt en de binnenmaten uit het designpapier. Aan beide zijdes heb ik nog een sterren randmal geplakt. 

470.713.682 Dutch Card Art Kandelaar




Deze poinsetti blijft een favoriet bij mij. Echt zo mooi!! Ik heb ze op een kerstkaart gebruikt, maar voor een gewone kaart kun je ze natuurlijk ook gebruiken. Net boven de poinsetti heb ik nog een klein uiltje geplakt. 


Links heb ik nog de Gnomes met uiltje geplakt. Wist je dat we ook hele leuke combideals hebben? Deze bestaat uit een knipvel met bijpassend designpapier. 

3001/0009 Bella Lulu combideal Silent Night

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.682 Dutch Card Art Kandelaar  470.713.165 Dutch Doobadoo Shape Art Bookmark 2   

3001/0009 Bella Lulu combideal Silent Night  6002/0397 Blauw Rand met sterren

6002/1048 Happy Holidays Poinsetti  2928-065 Florence cardstock clay

2928-096 Florence cardstock black

Geen opmerkingen:

Een reactie posten