Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 13 augustus 2018

Bella Lulu Bloghop Holly Jolly

Hallo allemaal,

Het is maandag, dus is het weer tijd voor een superleuke bloghop. Vandaag zijn we aan de slag gegaan met het Bella Lulu knipvel Holly Jolly en het daarbij passend designpapier Holly Jolly van Noor! Design. 

*** klik {HIER} om het nieuwe knipvel te bestellen ***

3000/0014 Bella Lulu Knipvel Holly Jolly
Het knipvel past bij het nieuwe Noor! Design Holly Jollie papier.

*** klik {HIER} om het nieuwe designpapier en knipvel samen te bestellen als Combideal ***

 3001/0014 Bella Lulu combideal Holly Jolly
Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.


Wat moet je doen?

  • Ga op 13 augustus 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor! & Zo en laat ook daar een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je meedoet met de bloghop.
Als je deze volgt, kom je als het goed is, bij Monique Heinen vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met het toffe knipvel en ook het toffe designpapier. Dit is mijn kaart geworden.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Kerstsok gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit Florence Cardstock Hazelnut. Daarna de binnenmaat uit het designpapier Holly Jolly.

470.713.681 Dutch Card Art Kerstsok

En hoe leuk zijn de nieuwe Noortjes! De kerstboompjes heb ik uit wit cardstock gestanst en na het embossen het papier in de mal laten zitten. De ge-emboste gedeeltes heb ik op kleur gebracht met de Versamagic Oasis Green.

6002/1144 Silent Night Kerstboom

Ook mochten de nieuwe Ice Cristals niet ontbreken. Wat zijn ze leukkk! Door slechts 1 x te stansen heb je gelijk meerdere ijskristallen. Handig toch? In het midden van de ijskristallen heb ik een pareltje gemaakt met de Nuvo Crstal Drops Walnut.

6002/1120 Silent Night Ice Cristals

Uit het Holly Jolly knipvel heb ik de eenkhoorn geknipt en naast de kerstboompjes geplakt. Ook de tekst komt uit dit knipvel. Achter de boompjes zie je nog net een gedeelte van een blauwe Noor mal. Bij deze mal zit ook nog een klein stukje van de mal en die past precies op de teen van de sok. Het rondje dat hieruit viel heb ik er weer bijgeplakt. 

Ook bovenaan de kerstsok heb ik parels gemaakt met de Nuvo Crystal Drops. En tot slot heb ik er nog 2 poinsettia's erbij geplakt. Want deze mogen toch echt niet ontbreken.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en natuurlijk ook voor jullie altijd leuke reacties. 

Om de bloghop verder te volgen ga je vanaf hier verder naar


Dan wens ik je nog een hele fijne dag en veel plezier met de bloghop! 

Tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen in de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

3000/0014 Bella Lulu Knipvel Holly Jolly  6011/0571 Paper bloc Holly Jolly  

470.713.681 Dutch Card Art Kerstsok  6002/1120 Silent Night Ice Cristals  6002/1144 Silent Night Kerstboom  

6002/0361 Blauw 6-punt stencil  6002/1048 Happy Holidays Poinsetti  

2928-065 Florence cardstock clay  2928-093 Florence cardstock hazelnut  

684N Nuvo crystal drops walnut   GD-000-079 Versa Magic Dew drops Oasis Green

16 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, krijg nu ook zin om te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk de bloghop ‘s morgens vroeg, ik geniet van je mooie creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kerstsok met de nieuwe materialen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is toch weer genieten, zoveel leuke creaties uit een set papier ....... en die leuke plaatjes maken 't helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja die kerstsok moet je eigenlijk ook gewoon hebben, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstsok Monique, staat ook nog op mijn lijstje om aan te schaffen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat is hij schattig!!! Leuk voor de kerst! Ik ben fan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoe je de kerst sok hebt aangekleed. En dat eekhoorntje is zo schattig.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaah Sow cute
    Erg fijn kaartje om te maken en te ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige Kerstsok heb je gemaakt Monique! Goed idee voor de teen van de sok, slim bedacht! Erg leuk afgewrafg. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige mal heb je gebruikt voor je kaartje, en dan verder afgewerkt met al die mooie en leuke spulletjes helemaal TOP!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, ik vind die kerststol zo leuk. En wat is hij leuk aangekleed en een erg mooie combinatie van kleuren! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi zo met de kerst sok ik heb hem ook net gemaakt mooi plaatje en stansjes gebruikt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen