Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 20 juni 2017

HobbyVision Challenge #63

Hallo allemaal,

Vandaag starten we bij HobbyVision een nieuwe Challenge, nummer 63 alweer. Deze keer is de challenge een moodboard (inspiratiebord)


En dit is mijn voorbeeldkaart geworden:


 Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Stencil Art Alfabet gebruikt. Het designpapier en de losse plaatjes erop zijn van Studiolight. 

Dutch Stencil Art Alfabet
470.990.010

Daarnaast heb ik nog diverse Dutch Doobadoo Paper Art gebruikt.

Op de letter R zie je de leuke wolkjes. Die komen uit deze set:

Dutch Paper Art Airballoons/Clouds
472.948.048

Op de letter A heb ik een luchtballon geplakt die ook uit deze set komt.

Op de letter N heb ik de sandalen geplakt die uit deze set komen:

Dutch Paper Art Holiday
472.948.026

En tot slot de leuke schelp op de letter D die uit deze Paper Art komt:

Dutch Paper Art Nautical
472.948.025


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar jouw kaartje. Doe je gezellig mee?

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Stencil Art - Alphabet A-Z  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Nautisch  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Holiday  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Airballoons / Clouds  Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 573  


Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 572  Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 574Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 576  Paperpad Studio Light - Summer Feelings nr. 53  Paperpad Studio Light - Summer Feelings nr. 54

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Bubbles


Geen opmerkingen:

Een reactie posten