Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 1 juni 2017

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #28

Hallo allemaal,

Zo jullie kunnen los de komende challenge. Deze keer lekker veel laagjes met designpapier of cardstock


Deze keer hebben we weer een Shape Art Mal gekozen. Een superleuk model wat je staand of liggend zou kunnen gebruiken.

Dit is dan mijn voorbeeld geworden.


Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Maja Design. 

Bij de bloemen heb ik de blaadjes gebruikt die uit de Paper Art Leaves 2 komen.

Dutch Paper Art Leaves 2


Rechts onder de bloemen heb ik een stuk softboard geplakt. Dit is echt zo leuk om op je kaart, mixed media, PL of wat dan ook, te gebruiken. '

Dutch Softboard Art Honeycomb


Dan ga ik nog een stukje naar beneden en daar heb ik de Paper Art Corner in de hoek van het designpapier geplakt.

Dutch Paper Art Corner


Links van de Corner heb ik de Paper Art vogelkooi geplakt. Die heb ik eerst op de versamark gedrukt. Dan blijft er een plaklaagje op de vogelkooi achter. Dan heb ik embossingpoeder Vintage Photo erover heen gestrooid en dit verhit met de heattool. 

Dutch Paper Art vogelkooi


Links naast de vogelkooi heb ik de Greyboard Art Huisjes geplakt. Ook die heb ik op de versamark gedrukt en hierna bestrooid met embossingpoeder. Dit heb ik ook weer verhit met de heattool.

Op de middelste strook heb ik aan weerszijden een paar parels gemaakt met de Pearl Pen roze.

Dutch Pearl Pen Pink


De overige mallen die ik gebruikt heb zijn van Noor! Design, zoals de ronde mal linksboven, de vlinder. Die stans je eerst en daarna bestempel je die met de stempel die bij deze set zit.

De bloemen zijn van de Vintage Flourishes serie, net als het blad die ik uit kraft papier heb gestanst.

De tekst Beautiful, Love en het clipje linksboven op het middelste plaatje komen uit de nieuwe Scrap Collectie van Noor! Design.

Dutch Greyboard Art Huisjes


Je kunt meedoen met onze challenge tot eind juni 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.


Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind juni met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten