Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 21 november 2016

Challenge #Happy New Year HobbyVision

Hallo allemaal,

Op ons HobbyVision blog zijn we weer een nieuwe Challenge gestart. Deze keer met thema Happy New Year. Een makkie toch? Dit is dan mijn voorbeeld geworden.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Card Art Champagne. Echt een ideale mal hiervoor.

Ik heb de mal overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten overgenomen uit designpapier. Ik ben even kwijt welk designpapier dit is. Zodra ik het gevonden heb, zal ik het hier even doorgeven.

De Noor! Design mal Gears met klok heb ik uit wit cardstock gestanst. Daarna nog een keer alleen ge-embost uit zwart cardstock en dit achter de stansmal geplakt. Op de klok heb ik 2017 gestempeld en uitgeknipt. De stempel is van Noor! Design en is een alphabet stempelset.

Bovenaan nog een label gestanst uit zwart en wit cardstock en hierop een stempel gestempeld. Zowel de label als de stempel zijn van Noor! Design.

En uiteraard mochten de parels ook niet ontbreken. Linksonder heb ik zwarte parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen zwart.

Het is echt weer een hele leuke challenge. Ik hoop dat jullie weer gezellig meedoen en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten