Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 18 september 2016

Merriest Wishes

Hallo allemaal,

 Eind deze maand ligt de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo in de winkel. Ik mocht er alvast mee aan de slag en heb voor deze kaart de Card Art Window 2 gebruikt.


De basis heb ik overgenomen uit kraft papier en daarna de matgedeeltes uit designpapier. Deze is van Noor!Design en komt uit de Crafty Boutique set Winter Wishes.

Dutch Doobadoo Card Art Window 2
470.713.608


In het midden heb ik een blauwe mal van Noor! Design geplakt. Die heb ik gemat op zwart cardstock. In het midden van de mal een plaatje uit het Paper & Pictures Merry Christmas, ook van Noor! Design geplakt.   


Bij een plaatje met gingerbread poppetjes mag natuurlijk de Dutch Doobadoo Cardboard Art Gingerbread niet ontbreken. Met een gelpen heb ik de knoopjes en gezicht gemaakt.

Dutch Doobadoo Cardboard Art Gingerbread
472.309.008


Op de buitenste flappen heb ik op beide zijdes de Dutch Doobadoo Paper Art Snowflakes geplakt.

Dutch Doobadoo Paper Art Snowflakes
472.948.003


Linksboven heb ik nog een paar kerstballen uit de Kraft Art Christmas geplakt. En daaronder de mal die in de Crafty Boutique set zit.

Dutch Doobadoo Kraft Art Christmas
479.002.012



Aan de buitenkant heb ik links de kerstbomen van Noor! Design geplakt met daarop Viva Decor 3d sneeuw. Aan de onderkant van de bomen nog 2 Dutch Doobadoo Paper Art Fern geplakt. 

Aan de bovenkant heb ik nog wat parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White.

 Aan de rechterkant poinsettia's geplakt die komen uit de one of a kind set van Noor! Design. Daaronder de tekststempel ook van Noor! Design.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren,

Bedankt voor je bezoekje en ik wens je nog een hele fijne dag!

Tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten