Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 25 augustus 2015

Wackey Brothers

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag liet ik je al 2 Wacky Brothers zien en nu heb ik de andere 3 voor je. Mag ik je voorstellen aan Bob, Mike en Neil:


Dit is Bob:


Bob heb ik overgenomen uit designpapier van Noor! Design. De randen bruin gemaakt met distress inkt en nog wat structuurpasta van Dutch Doobadoo aan de randen.

De ogen, mond en neus komen uit de Paper Art vel Monsters en heb ik met zwarte copic zwart gemaakt.

Dit is Mike:


Bob heb ik op dezelfde manier gemaakt. Helaas ben ik de naam van het designpapier even kwijt. 

En dit is dan Neil:


Ook Neil heb ik op dezelfde manier gemaakt. Het designpapier komt uit het zelfde blok als die van Bob. De tanden heb ik iets bruiner gemaakt met de distress inkt. Ik vond ze net even te wit.

Wil je deze Wackey Brothers ontmoeten? Kom dan gezellig naar de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch. Want daar kun je ze vinden op stand B203 van HobbyVision.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En ik ben heel benieuwd naar jouw Wackey Brother. Ze zijn echt zo ontzettend leuk om te maken. Vooral voor kleine kinderen, maar ook leuk om op de slaapkamerdeur te hangen met de naam van je kind.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en wie weet kom ik je tegen op de beurs :)

Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken, wordt je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten